Close

Case Study - Google Ads

Wzrost liczby konwersji w Google Ads o 55%

Od kiedy rozpoczęliśmy współpracę z Level Up Marketing nasze kampanie w Google Ads nabrały znacznego tempa. Dzięki analitycznym umiejętnościom oraz dużej technicznej wiedzy, obsługujący nas zespół często zaskakuje wartościowymi rozwiązaniami o których sami byśmy nie pomyśleli. Dodając do tego profesjonalną i przyjazną obsługę, wyniki naszych dalszych promocji rysują się bardzo pozytywnie. Jeśli poważnie myślisz o rozwoju Twojej reklamy i biznesu, współpraca z Level Up Marketing będzie właściwą decyzją.


Maja Sakowska –  Właściciel


Drukarnia Aqrat zgłosiła się do nas w celu celu przeprowadzeniu audytu konta Google Ads. Od dłuższego czasu prowadziła w tym kanale działania promocyjne, których celem było pozyskiwanie nowych leadów. Jednak z powodu coraz mniejszego zadowolenia wynikami reklam, firma postanowiła sprawdzić, czy można je zoptymalizować i generować więcej kontaktów przy tych samych lub mniejszych kosztach.

Naszą współpracę rozpoczęliśmy od szczegółowego sprawdzenia sposobu funkcjonowania konta – sposobu mierzenia konwersji, grup odbiorców, struktury kampanii, jakości reklam itd. Opracowaliśmy konkretną propozycję zmian, a po akceptacji ze strony klienta, rozpoczęliśmy ich wdrażanie.

                                                                           Zmiany jakie wprowadziliśmy

Na samym początku zajęliśmy się poprawą mierzenia danych. Audyt pokazał nam, że część z możliwych konwersji nie jest mierzona prawidłowo, a niektóre nie są mierzone wcale. Dokonaliśmy więc ich ponownej parametryzacji za pomocą Google Tag Managera oraz stworzyliśmy mierzenie konwersji offline. Dzięki któremu firma zyskała możliwość monitorowania przychodów z uzyskanych w danym miesiącu zgłoszeń.

Drugim ważnym obszarem było uporządkowanie całego konta reklamowego. Stworzyliśmy nową strukturę kampanii opartą na menu strony głównej, na bazie wcześniejszych danych dobraliśmy nowe strategie ustalania stawek oraz stworzyliśmy od nowa wszystkie reklamy. Staraliśmy się w nich zawrzeć konkretne i mierzalne cechy, które zachęcą użytkowników do kliknięcia w reklamę i zostawienia swoich danych kontaktowych.

Trzecim obszarem było stworzenie nowych grup odbiorców na bazie tagu remarketingowego Google Ads opartych na aktywności użytkowników na stronie i dodanie ich w trybie obserwacji do istniejących kampanii, aby algorytmy Google miały lepszą wiedzę na temat profilu osób odwiedzających stronę i dokonujących konwersji. Aby to właśnie głównie im wyświetlać nasze reklamy.


                                                         W ciągu pierwszych dwóch miesięcy osiągnęliśmy:


Wzrost liczby konwersji o 55%

Spadek kosztu konwersji o 35%

Wzrost liczby kliknięć o 62%

Dowiedz się, jak

Obniżymy koszty Twoich reklam

Poprawimy ich wyniki finansowe

Zapewnimy spokój o zwrot z inwestycji